Ostukorv
Teie ostukorv on tühi!


Tingimused

Üld- ja müügitingimused

Tingimused kehtivad e-poe omaniku Pizzaprofid OÜ (edaspidi nimetatud „Müüja“) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi nimetatud „Klient“) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning müügi- ja tarnetingimustes kokkulepitust. Müüjal on õigus mistahes ajal teha e-poes pakutavatesse kaupadesse muudatusi. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta müügi- ja tarnetingimusi ilma kohustuseta sellest Klienti eelnevalt teavitada.

Tooted

Kõik e-poes kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla. E-poes kuvatud tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja tootekirjeldused võivad sisaldada ebatäpsusi. Klient, kes soovib tooteid e-poest osta, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks vajalikud andmed (sh ees- ja perekonnanimi, telefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress jne). Kohustuslikud väljad on ostukorvis tähistatud tärniga (*). Klient kohustub esitama tõesed andmed, sest neist sõltub tellimuse täitmine. Müüja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Alkohoolsete jookide ostmine on lubatud ainult üle 18-aastastele. Enne alkohoolsete jookide üleandmist kontrollime igal juhul isikut tõendavat dokumenti aja alla seaduses lubatud vanusepiiriga isikule alkoholitooteid üle ei anta. Üle andmata alkoholi eest tasutud summa tagastakse ostjale avalduse alusel.

Hind

Kõikide e-poes olevate toodete hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Toodete hinnale võib rakenduda allahindlus sõltuvalt ostu suurusest ja püsikliendi tasemest. Allahindluse määrad näidatakse ostukorvis automaatselt. Müüjal on õigus igal ajal hindu ja allahindluse määrasid muuta. Kui Müüja on e-poes muutnud hindu pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega ning Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Tellimuse vormistamine

Valige internetipoes soovitud tooted. Kõik Teie poolt valitud tooted (vajutades nupule “Lisage ostukorvi”) lisatakse ostukorvi. Avades ostukorvi on Teil võimalus muuta toodete kogust ning tooteid ostukorvis vahetada või kustutada. Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage „Vormista tellimus“. Tellimuses tuleb täita kõik tärniga (*) tähistatud väljad. Oluline on märkida kohaletoimetamise meetod, valida maksemeetod ja sisestada täpne kohaletoimetamise aadress. Peale tarne- ja makseviisi valimist tuleb tellimuse vormistamiseks ostukorvis vajutada nuppu „Kinnita tellimus“. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-postile tellimuse kinnitus. Registreerunud Kliendil on võimalik näha oma ostude ajalugu, saada ülevaadet kogunenud boonuspunktidest ja muuta oma kasutajakonto seadistusi ja andmeid.

Makse- ja tarnetingimused

Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse ettemaksuna Maksekeskuse kaudu. Tasumine Maksekskuse kaudu toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga  vastava maksekeskkonna kaudu. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus. Registreerunud Kliendid koguvad oma ostudelt boonuspunkte. Kogunenud punktide summat ja punktide rahalist väärtust kuvatakse ostukorvis. Ostude eest on võimalik kas osaliselt või täielikult tasuda kogunenud punktidega. Punktide rahalist väärtust võib müüja igal ajal muuta. Toodete omandiõigus läheb üle pärast toodete maksumuse täielikku tasumist.

Toodete tarnimine

Esitatud tellimused jõuavad koheselt valitud restorani kus asutakse tellimust täitma. Kui tellimust ei ole võimalik täita, võtab Müüja esimesel võimalusel Kliendiga ühendust, et kokku leppida pooli rahuldav lahendus. Klient võib tellimuse muudatustest keelduda ning tasutud summa tagastatakse. E-poes esitatud tellimuse alusel komplekteeritakse tooted ja lähetatakse Kliendi poolt näidatud aadressile hiljemalt sama kalendripäeva jooksul. Klient saab valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel: tuleb ise müüja juurde kaubale järele; tellib tooted soovitud aadressile. Tooteid tarnitakse kliendi aadressile ainult Tallinnas. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile ja antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga. E-poes toodete kirjelduse juures näidatud toote valmimise aeg tähistab toote valmimist Müüja juures. Kui klient on tellinud need soovitud aadressile siis lisandub transpordi aeg.

Tellimuse tühistamine

Esitatud tellimus kehtib kuni selle täitmiseni. Kui kaup on riknenud, ei vasta tellimuse sisule või selle välimus erineb oluliselt võrreldes e-poes oleva pildiga, palume sellest koheselt Müüjat teavitada. Juhul kui saadetis on selgelt kahjustunud selle kättetoimetamisel, soovitame saadetist mitte vastu võtta ning teha selle kohta koheselt avaldus kullerile. Kliendil on õigus vastavalt võlaõigusseadusele sidevahendi kaudu sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Müüja poolne tellimuse tühistamine

Kliendi tellitud kauba puudumisel võib Müüja tellimuse tühistada. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse klienti. Osalise tühistamise korral võtab Müüja Kliendiga ühendust ülejäänud tellimuse lähetamise või tühistamise osas. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 7 päeva jooksul raha laekumisest Müüja kontole.